fredag den 8. april 2011

A new bird in my little apartment.

English:
I mad a new crocheted bird. My mother-in-law is knitting a lot fantastic socks - and I was lucky enough to get a leftover roll. And this is the result. He is suppose to be a party bird.. because of the confetti dots. But he looks a little worried - maybe because of the storm - that is why the pictures is taken inside :)
*Hey - and remember my Giveaway - you can win one my crocheted birds - ends this Sunday. *
Dansk:
Jeg har lavet endnu en hæklet fugl. Jeg var så heldig at få en smuk garnrest fra min svigermog - hun strikker en masse smukke strømper - og så var der en lille god rest. Det er meningen at han er en Party Fugl.. på grund af hans smukke konfetti prikker - men han ser så betænksom og en smule bekymret ud. Måske er det på grund af stormen udenfor. Det var også på grund af stormen at billederne ar taget inden for :)
*Og husk min Giveaway - du kan vinde en af mine små hæklede fugle - slutter på Søndag*


2 kommentarer:

  1. Så fin en lille fugl...

    SvarSlet
  2. Ja- han ser en anelse bekymret ud !:-) - men det er også en frygtelig storm !

    SvarSlet