lørdag den 9. april 2011

A lot of great projects

English:
The weather is great here in Copenhagen, Denmark today. So I feel like being creative. A few new birds are on the agenda and maybe a new watercolor - lets see. I wish you all a great Saturday. Be positive - Be creative and be together with the people you love. Tomorrow my Giveaway ends - 8 in the evening - you can still make it :)
 x  Margit



Dansk:
Det er bare skønt her i kbh. i dag - solen er her og jeg har derfor lyst til at få lavet en masse. Planen er nogle nye fugle og måske også en tegning - nu må vi se. Jeg vil bare ønske jer alle en herlig lørdag. Vær positiv - vær kreativ - og brug tiden med folk du elsker. I morgen kl 20:00 slutter min Giveaway - hvor du kan vinde en af mine små hæklede fugle - så du kan lige nå det :)
x
Margit










On the picture you can see the great cress project I bought - with a sweet cut out sheep.
Mange af jer kende de her herlige karsepakker - syntes de er vildt søde - købte min i Føtex til 10 kr.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar