søndag den 27. marts 2011

Blog Giveaway! **ENDED**

It's time for a BLOG GIVEAWAY! I want to celebrate spring - All my followers and all the great weather.
I will find a new home for one of my crochet birds - "Miss White" 
The snow is gone, so she need a place to hide.
Scroll down and see how to enter :)

Så er det tid til en GIVEAWAY! Jeg vil fejre foråret - de lyse tider vi går i møde - og alle mine followers.
Jeg vil finde et nyt hjem til en af mine hæklede fugle - "Fru Hvid"
Sneen er væk, så hun har brug for et nyt sted at gemme sig.
Se hvordan du deltager under billederne :)



How to Enter:

1. Entry :
Be a public Follower of this Blog (via Google Friend Connect) + leave a comment
To do so, click on "Follow" button. You don't have to have a blogger account to follow.

2. Entry :
Be a Follower + leave a comment
+ Post this giveaway on your blog or website, with a picture and a link back to this post.

IMPORTANT:
Make sure to write how many entries you sign up for, in your comment + please leave your e-mail or some other way for me to contact you, if you win :)

Ends 10 April - 2011

Sådan deltager du i lodtrækningen:

1 lod:
Følg bloggen som fast læser (via Google Friend Connect) + skriv kommentar.
For at gøre det skal du klikke på knappen “Follow” i venstre side - man behøver ikke at have en Blog for at kunne følge.

2 lodder:
Følg bloggen som fast læser + link til denne Give Away med billede + skriv kommentar.

OBS!
Husk at oplyse i din kommentar,
hvor mange lodder du deltager med og gerne din e-mail adresse :)

Vinderen finder jeg d. 10. April - 2011

54 kommentarer:

  1. Smukke Fru Hvid må MEGET gerne gemme sig hos mig!
    Jeg vil nu opfordre hende til at vise sig frem i al sin skønhed. for her hos mig er hun i sikkerhed og sikker på at blive beundret og holdt af :-)
    Jeg deltager med et lod !

    SvarSlet
  2. Hello! I saw your post on craftster & am now a follower of your blog. Miss White is very cute & if she should come our way, we will give her a good home!

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt finde en fin plads til Fru Hvid her hos os. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  4. Uhh...den er så fin. Ville kunne gemme sig helt perfekt i mit hus. Eller helt gemme sig ville den nok ikke, men Fru hvid ville ihvertfald få det fantastisk her;) (1-lod)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin... Jeg er klar på 2 lodder. Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg love dig at min lille familie og jeg nok skal passe godt på hende :0).

    Jeg har også en fin GIVE AWAY som måske kunne være noget for dig... www.bykaas.blogspot.com

    Rigtig god søndag!

    Mvh Maria

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod:-) Elsker fugle, så den må meget gerne flytte ind hos os!

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den yndig!
    Jeg er med på et lod

    SvarSlet
  8. Jeg er med på et lod, hun er yndig.

    SvarSlet
  9. Nej, hvor er den sød :) Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  10. Superfin fugl. 2 lodder til moi, tak :-D

    SvarSlet
  11. NEJ hvor er den fin den lille fugl, og din blog også:-) Jeg bliver altid så imponeret over dem der kan hækle, det ville jeg ønske jeg også kunne:-)
    Jeg er helt klart med på to lodder, kig endelig forbi min blog:-)
    Kh Fru Schou

    SvarSlet
  12. I just found your blog! I love the crochet bird! I am learning to crochet myself! I would love to win!

    I follow via GFC!


    alexandra_digiorgio at comcast dot net

    SvarSlet
  13. I want that birdy singing in my garden! it could be mine this time..? I hope so!
    my e- mail: decoloritobylascholas@gmail.com

    SvarSlet
  14. I just clicked on follow and am posting to win this. I want to say a - you take gorgeous pictures and b - I actually want to win this for my newly married friends who raise doves for pleasure and hopefully a little profit...but more pleasure, I don't think the profit has kicked in yet :)

    SvarSlet
  15. I love that cute bird! I'm following your blog with Google friends.

    my email address--flataif@gmail.com

    SvarSlet
  16. I am following you with Google friends connect and am hoping to win this for my little girl's Easter basket, thank you for this opportunity! surf_siren7 at yahoo dot com

    SvarSlet
  17. I follow your blog on gfc!

    kaylynn_0419(at)yahoo(dot)com

    SvarSlet
  18. To lodder. Den er sød :)

    SvarSlet
  19. Tak for din søde hilsen på min blog. Klart at jeg er med på din lækre give away..

    SvarSlet
  20. Following your blog (ksyshenka) and I adore the sweet Miss White!

    Thank you for the chance!

    ksyshenka(at)yahoo(dot)com

    SvarSlet
  21. Oh, what a cute birdie!!! I want to participate anyway soon the winter is coming here and Miss White will feel quite comfortable ;)
    I am a follower, there is a post in my blog as well http://mundodoshandmades.blogspot.com/

    SvarSlet
  22. Hvor hun sød hende fru Hvid, mon hun synger lige så godt som hun ser ud?
    Vil meget gerne deltage med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  23. Absolutely love the little dove...added myself as a follower.

    SvarSlet
  24. Uhhh.. Jeg er også med hefra! Sikke en lækker sag!!

    SvarSlet
  25. Nice gift!
    2 lodder
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlet
  26. GFC follow back
    http://aromaticspace150.blogspot.com/
    Liza767[at]roadrunner[dot]com

    SvarSlet
  27. så sød en fugl, den er jeg med på:)

    SvarSlet
  28. Jamen den er så smuk og fin - 2 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  29. hvor er den bare super fin!
    er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  30. Den må rigtig gerne bo hos mig...hvor er den nuttet.

    2 lodder tak.

    SvarSlet
  31. I am now your follower because I would love a chance to win 'Miss White'..she is beautifully made!

    SvarSlet
  32. Hei! Tar ett lodd og krysser fingrene for å bli heldig vinner av din nydelige heklede fugl... Elsker fugler i interiøret:) Så dekorativt!

    SvarSlet
  33. I now follow via GFC.

    "Miss White" is so cute!

    4allibaby at gmail dot com

    SvarSlet
  34. retsnom_Adedekutsuapril 01, 2011

    One entry...

    I followed you via Google Friend Connect.

    the_joe_files88 AT yahoo DOT com

    SvarSlet
  35. Wow, hvor er det bare en smuk lille fulg - jeg håber jeg bliver den heldige :-) Jeg er med på 2 lodder!
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  36. Super Giveaway - 1 stk lodder til mig tak :O) Lovely blog du har - håber du kigger forbi min når du har tid ;O)
    A xx

    SvarSlet
  37. Hej Margit!
    Jeg er med på 2 lodder, vil elske at få fru Hvid til at bo hos mig.

    SvarSlet
  38. GFC follower.
    amazig bird <3

    agataknurowska(at)o2.pl

    SvarSlet
  39. Hei og takk for at du blir med på min Give away. Jeg blir gjerne med på din også ;) Tar 2 lodd ;)

    SvarSlet
  40. Hej Margit :-)
    Hvor er det dog en FANTASTISK blog du har dig her - Tusind tak fordi du gjorde opmærksom på dig selv ovre hos mig.
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod (kan ikke finde ud af hvordan man linker til en give away - derfor kan jeg kun deltage med 1 lod).
    Håber du vil kigge forbi mig fra tid til anden også.
    Kh. Louise aka. mrs-poppins

    SvarSlet
  41. Åh, så fin den er! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og håber at den flotte fugl kan flytte ind hos mig!
    Ha' en LÆKKER dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  42. This is so pretty!! :D I hope I win :D
    I'd like 2 please :)
    I've taken a look at your blog - it's really pretty and I can't wait to see more ^-^
    Have a great day :)
    Katrine

    SvarSlet
  43. Ih den lille søde fugl ville få et dejligt hjem her hos os...jeg smider 2 lodder i og krydser fingre...det er altså nogle helt vildt fine fugle du laver :)

    SvarSlet
  44. Hvor er den bare sød!
    Jeg er med på 1 lod!

    SvarSlet
  45. Hei på deg, takk for koselig kommentar på min blogg. Så fin blogg du også har. Jeg legger meg til som følger hos deg og vil gjerne være med i trekningen på de søte fuglene. Gleder meg til å følge bloggen din videre, ha en fin dag, hilsen Wilhelmine, Norge

    SvarSlet
  46. Så søt fugl! Jeg blir gjerne med på trekningen med 2 lodd. Klem

    SvarSlet
  47. I follow via GFC

    danielleaknapp at gmail dot com

    SvarSlet
  48. Hello from Washington DC, USA. I have found your blog during my 3 yr old son's naptime. I now follow your blog via GFC! Love your blog!!
    nsue21702 at gmail dot com

    SvarSlet
  49. Åååårh hvor er den fin! Deltager med 2 lodder og håber at den flyver hjem til os :o) Aliti@mac.com

    SvarSlet
  50. Fiiin! Jeg er med på et enkelt lod.
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  51. Sikke en yndig lille sag! Er glad for at jeg lige kan nå at være med.
    Jeg har linket hertil på min blog og vil mægtig gerne være med på 2 lodder.
    God weekend.

    SvarSlet
  52. Your bird is so cute! (: I love it!
    I'm a new gfc follower (tearyeyedstars)
    ejhtan at gmail dot com

    SvarSlet
  53. Blogged about it !
    http://tearyeyedstars.blogspot.com/2011/04/creative-tail-giveaway.html
    ejhtan at gmail dot com

    SvarSlet
  54. jeg er med. 2 lodd.Ha en flott helg

    SvarSlet