torsdag den 7. april 2011

Cupcakes

I made Chocolate cupcakes. There was a great program about cupcakes the other day - in Danish morning TV. But the frosting.. I don't know.. I have not found the perfect frosting - yet. 
In this one its: cream-cheese, honey, butter and chocolate. Do you know a great frosting?

*Hey - and remember my Giveaway - you can win one my crocheted birds - ends April 10. *

DANSK:
Her er et link til opskriften chokolade-cupcakes og hvis du ikke allerede har set udsendelsen om cupcakes og hvordan de laves - så se det på dette link Sådan-laver-du-selv-lækre-cupcakes.html
Jeg ændrede lidt i opskriften .. så i stedet for 200g smeltet smør i dejen kom jeg bare 65 g god rapsolie. Jeg havde heller ikke chokolade der kunne smeltes - så det kom der heller ikke i :)
men lidt extra kakao pulver - men de blev stadig rigtig gode.
Jeg har stadig ikke fundet en frosting som jeg er rigtig glad for - skriv endelig hvis du kender en.
*Og husk min Giveaway - du kan vinde en af mine små hæklede fugle - slutter d. 10 April*

And I won this great gift from kreakriller thank you!

7 kommentarer:

  1. Mmmh-lækre kager! Blev helt chokoladesulten af dit indlæg... Heldige asen at vinde den give away:-)

    SvarSlet
  2. De ser da gode ud. Afprøvede du den cream-cheese opskrift fra go morgen danmark??
    Mangler også endnu at finde den perfekte, men har en ret god på smør som basis også til chokolade.
    Så følger gerne med i om du finder den rigtige på cream-cheese :)

    KH Anne

    SvarSlet
  3. De ser lækre ud :-)
    Jeg er vild med det blomstrede bånd du har vundet :-)
    Knus og god dag.

    SvarSlet
  4. Man kan ikke linke til en pdf uden at gå via et eller andet oversættelsesprogram.
    Jeg har ikke kunnet få det til at virke, og det er vist hellerikke meningen....blogger lægger ikke op til at man må/skal kunne lægge pdf filer op.
    Men jeg har fundet løsningen med nogen der har en hjemmeside, der vil gøre det for mig.

    Havde ikke set dine æg før nu..de er fine og meget anderledes end mine i udtryk. Der er vist mange der har haft lyst til at hækle æg i år.

    Karen

    SvarSlet
  5. Ja - jeg prøvede opskriften fra godmorgen Danmark - men jeg bliver ved! Det skal blive rigtig godt :)

    x

    margit

    SvarSlet
  6. Så følger jeg med på jagten! Skal nok selv melde ind hvis jeg finder noget fantastisk!!!

    Kh

    SvarSlet