tirsdag den 5. april 2011

Great Yarn

I just cant stop buying yarn... But now I will try. I Think it is difficult to make this... the middle looks fine but the beginning and end-part.. ppewww - But i'm still learning :)
Det er som om jeg bare ikke kan lade være med at købe garn.. Men nu vil jeg prøve. Nu må jeg færdiggøre en helt rulle før jeg køber en ny.. med mindre der er et godt tilbud selvfølgelig ;)
Jeg prøver som så mange andre at lave de her hæklede zig zag karklude fra Søstrene Grenes.. syntes det er svært - specielt at gøre siderne lige.. men midten er fin nok og det er også hyggeligt. Men der er stadig meget jeg kan lære - kunne godt trænge til en hækleskole mere :)

9 kommentarer:

  1. What lovely colours are the yarns you bought!!! Well, at least you will make yourself quite busy trying to use all these treasures!!!
    Cheers, Nádya

    SvarSlet
  2. Det ser da rigtig smukt ud. Kanterne er altid det sværeste når man begynder at hækle. Det skal nok komme :)

    kh Anne

    SvarSlet
  3. Jeg elsker sikksakk mønster ;) Takk for tips om klut, det har jeg ikke kommet på, dette mååååå jeg lage når jeg kommer meg hjem fra Spania ;)

    Å få kantene jevne er ikke alltid like lett, men du lærer nok å trikse det til etterhvert ;)

    SvarSlet
  4. Øvelse gør mester...jeg synes nu det ser rigtig godt ud..flotte farver.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  5. I feel the same way too.. I tried to make the ripple crochet several times and I couldn't! I think I need some lessons..

    Bye!

    SvarSlet
  6. Jeg synes bestemt du er godt på vej. Men jeg tager gerne på hækleskole med dig :)

    SvarSlet
  7. Så flink du er! Jeg skulle veldig ønske jeg kune hekle selv, men har aldri lært meg kunsten. Fin blogg du har!

    SvarSlet
  8. Jeg synes, at jeg læste på Karen Klarbæks blog - hun har lavet opskriften, at kanten skal være bølget.... Det ser rigtig flot ud.

    Hilsen Anna

    SvarSlet