mandag den 4. april 2016

Forårs GIVEAWAY - Elefant plakat!

Her på bloggen nyder vi foråret og vil fejre den sammen med alle vores faste tilmeldte læsere :D Så det er igen blevet tid til en Giveaway. Du kan vinde en af bloggens børneplakat design - 'Elefant Parade med BG' i A3.

 

For at deltage skal du:

1 lod = Være eller blive fast læser*

*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' 

 + Skriv en lille kommentar herunder hvor du skriver hvor du vil hænge plakaten (minimum krav)


Ekstra vinderchancer:

3 lodder extra = del dete opslaget på din blog eller hop ind og like konkurrence opslaget på bloggens facebookside lige HER.


Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)


Konkurrencen slutter om en uge d. 11 april kl 20:00

 

#giveaway #dkgiveaway #konkurrence #gratisting #børneplakat #børneværelse 



13 kommentarer:

  1. Ville elske den til lillesøsters værelse som pt pga pladsmangel kun er på tegnebrættet. Så smider 4 lodder i puljen og krydser fingre for at blive den heldig.

    SvarSlet
  2. I min søns hjørne af stuen sammen med alle hans fine bøger. 4 lodder. Har liket på Fb. Evajj.au@gmail.com Uh jeg håber :)

    SvarSlet
  3. På min søns værelse vil den være perfekt! 4 lodder :)

    SvarSlet
  4. 4 lodder. Denne plakat er for lækker!

    Kærlig hilsen Sara

    SvarSlet
  5. Deltager med 4 lodder (liket på fb)- Den skal hænge på Bjarke og Lauras værelse :)
    Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  6. Smider 1 lod i puljen :)
    Dejligt med en god gammeldags give away!

    SvarSlet
  7. På min datters værelse, deltager med 4 lodder. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil forære den til min niece og tænker at den skal hænge over hendes seng :)
    Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig forkæle min nevø med den fine plakat. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg følger på friend connect :)
    Ville hænge den på det børneværelse vi er ved at indrette til vores kommende søn :) <3 Synes den er super sød!

    SvarSlet
  11. Jeg følger via BL. Jeg vil hænge den på drengeværelset.
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 4 lodder :)

    Hilsen Mie K
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet