lørdag den 15. november 2014

Ny flyverdragt! - nu er det kun mor der fryser..

Åhhh jeg er faldet pladask for det nye design fra Racoon Outdoor! Har I set den?! Som jeg har nævnt tidligere er valget igen i år faldet på dette mærke. Vi har nemlig tidligere haft rigtig gode erfaringer og så kan de lave mønster og farve sammensætniner og en grafisk designer som mig selv - slet ikke kan stå for. Denne flyverdregt vi har valgt hedder TORKILD NORDIC. Det er lavet, så det på en sjov måde ligner et strikket mønster af isbjørne, smukke snefnug og mennesker på langrend ski :) Den er også vind og vandtæt, har tapede somme og aftagelig hætte - så der ikke er noget med at hænge fast i noget.
I dag var vi ude og gå en lille tur - vinden har strid så det blev derfor i denne mondering, med hætte og forrede gummistøvler. I dag blev det nu mere et stillestående event - da huset for enden af vejen havde besøg at en kæmpe traktor og en randegraver.... Det var jo ikke til at stå for og beskeden fra mindstemanden var klar nok "Se, traktor mere"! Så jeg kan sige jer at jeg var ved at være kold til sidst og ville ønske at det var mig der havde stået og kikket på gravemaskine/ traktor i en varm flyverdragt. For mindstamanden havde bestemt ikke travlt - så der blev vinket og hjuplet hverd gang den kørte forbi og der skulle mere end gode argumenter til at få ham med derfr. Som forventet er havde mindstemanden en perfekt temperatur da vi endelig kom hjem og ham kom ud af flyverdragten. Han mor måtte tilgengæld lave en stor kande tea for at få varmen :)  Vi vender tilbage med nye billeder - da flyverdragten har meget mere at byde på, bla. gult for og en gul hætte inderside som bare er skøn med den kongeblå dragt.
Og ja - der er også lidt tegnet 'Racoon fanart' i på vej ;)






0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar