mandag den 15. september 2014

Kom nu ud og løb! Efter barsel...

Ja - det var det jeg sagde til mig selv for 6 uger siden da jeg startede på nyt arbejde. Altså det der står som overskrift - Kom nu ud og løb! Det vil sige at jeg startede med at løbe efter jeg havde haft min første uge på arbejde. Men jeg har ikke løbet mere end et par meter under min barsel.. Der har hverken været tid eller overskud til det. Så jeg har skulle starte helt fra bunden. På nettet fandt jeg en gratis løbeplan - som jeg har fulgt. Den løbeplan skulle træne en op til at løbe 5km. Jeg løber tre gange om ugen - mandag, onsdag, fredag. Alarmklokken ringer til hverdag kl 6, det er der jeg løber og der jeg har min 'mig tid'. Der er helt fantastisk! For tiden går ikke fra familien, da de slet ikke er stået op på det tidspunkt. Det kan virkelig anbefales og man bliver så dejlig frisk. Man kan mærke at kroppen trives og at man virkelig har godt af det - fysisk men i høj grad også psykisk. Må også sige at det har hjulpet på motivationen at jeg har fået mig en tidlig fødselsdagsgave i for af et par lækre NIKE sko fra deichmann.com
Håber jeg skab puste til den lille glød der bør i mange af jer.


2 kommentarer:

  1. Godt gået :-) Jeg er også selv lige kommet i gang med løb efter laaaaang pause.
    Men altså kl 6.00 - det er sejt !
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Det ville være mit ønske-scenarie at jeg kunne få overstået motionen om morgenen, men så ville jeg skulle op kl.4.45-5.00, og det holder ikke - desværre. Sejt at du er kommet i gang. Kh Pia

    SvarSlet