onsdag den 17. september 2014

At rejse er at leve - eller bare nødvendigt nogle gange

Jeg er på en lang rejse i dag. Uret vækkede mig tidligt i den tusmørke skumring og gulvet i det store sommerhus var køligt og luften tyk af sovende mennesker. Jeg nåede frem til toget før solen var kommet ud af nathuen  - luften er mild og frisk og blander sig med de første fugles morgensang. Toget ruller afsted og jeg er helt alene. Der er folk nok i toget - men jeg er kun' mig, for jeg rejser selv og har lige efterladt 19 mennesker som jeg hellere ville være sammen med. Men nogle gange må vi rejse - opleve ting - lære ting. For så at vende hjem igen, men ny viden og energi til dem vi holder af.
Den orange sol fylder hele den ene side af toget og skaber en følelse af varme - nu er jeg snart fremme. 
At rejse er at savne. Jeg håber I må få en god rejse om den i dag er stor eller lille

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar