mandag den 14. juli 2014

Cykel regnslag til børn og sommerregn

Det kan godt være at det er sommerferie - men det forhindre jo ikke at sommerregnen melder sin ankomst. Det skal jeg lige hilse at sige den har - det regner og det regner. Øs pøser ned...Men ud skal vi. Vi har alt for meget på programmet og krudt ser skal brændes af, til at kunne blive inde og lumre - så det er bare ud på cyklerne. På en måde har jeg glædet mig til at sommerregnen kom, for så kunne jeg få muligheden for at vise jer min nye yndlingsting til cyklen. Det er et cykel regnslag til mindstemanden! Det er fra cykelpartner.dk og koster kun 249! (Så finder man sig også lige noget andet til indkøbskurven - for man kan opnå gratis fragt ved køb af min. 299,-)
Men tilbage til det de kalder for et 'regnslag universal til barnestol'. For det er jo ikke kun til barnestolen - men fungere som et regnslag til de mindste. Det er en super opfindelse! Og slaget er formet sådan så de små kan sidde på cykelstolen og med undtagelse af ansigtet - være beskyttet for regnen, fra top til tå. For der er ligesom to flapper, der lige passer rundt om fødderne - så det er ikke engang nødvendigt med gummistøvler. Resten af slaget er også stort nok til at gå om bag ved stolen, men uden at det flagre rundt på turen.
 ihhh det er altså bare fedt! For mindstemanden elsker at cykle og kommer i tide og utide slæbende med sin cykelhjelm :) og det er altså noget sjovere at nå frem til f.eks biblioteket uden at hans bukser, sko eller trøje skal være plask vådt - det har vi prøvet.... 
Nej mindstamanden kan bare hygge sig på turen og jeg kan glæde mig over min nyeste 'gadget' :D
Så hvis I lige som os bruger jeres cykler meget - så er dette altså at anbefale.
Håber dette kan inspirerer - for det er dejligt at kunne dele vores erfaring om noget vi selv har stor glæde af.
Smider lige et link til det omtalte cykel regnslag til dem af jer der også kunne have glæde af sådan et :
Fortsat god sommer :)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar