lørdag den 12. juli 2014

Sommer og EN*FANT sandaler

Ihh hvor er det blevet sol og sommer! Mindstemanden kan slet ikke få nok af at rende rundt uden for - så det er bare så dejligt at hans sandaler er gode! Jeg har valgt et par EN FANT sandaler til ham - da de minder mig om min egen barndom og den evige sommerferie vi mindes. Jeg faldt pladask for designet og kan nu også med glæde fortælle at de ikke har skuffet. Selv om mindstemanden går rundt, så er det virkelig praktisk og godt for de små tær, at de er lukkede i snuderne. For han kravler op af alt ting han kan finde og bruger derfor sit tøj og sine sko fuldt ud! De lækre chokolade brune sandaler er nemme at få på ham og spændes nemt med velcrobånd. Det er nu altså stadig min favorit lukning... Og syntes de holdes fint på plads af den ene rem - der er' ellers lavet huller i remmen, som om de først var tænkt til at have spænder - som i gamle dage :)
Sålen virker god og skulle støtte optimalt, imens der er rigtig god plads til tæerne -
mindstemanden har lidt brede fusser ;) De små sommer sandaler er af læder og smyger sig derfor efter få gange fint om den lille fod. 
Hvad siger I? Er de ikke bare labre??
Og så skal det lige siges at de ud over brun kan fås i farverne: rosa, navy, og gul! Ej hvor var jeg tæt på at vælge den gule :) 
Hvis I også står og mangler sandaler til de små - så smider jeg lige et link til EN FANT herunder
Find sandaler til tumlinger HER
 - og jeg tror også godt at mit valg kunne falde på dette mærke igen - når vi igen kommer til sutsko tiden og lukkede sko til efteråret. 
Go' sommer


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar