tirsdag den 6. maj 2014

Nyt Wacom tegnebræt og ny tegning

Jeg tilbage med helt nye tegninger - stærkere end nogensinde for jeg har fået mig et stk Intuos Pro fra Wacom ind af døren :D
- For en del år siden købte jeg et andet tegnebræt fra Wacom - det har jeg været rigtig glad for, men det nye her, har bare mange flere funktioner som bla. 'multitouch-funktion' og mulighed for at være trådløst! 
Yyaaiii!!

Jeg ved at flere at fine læsere arbejder profecionelt med deres kreative tallenter og for jer vil det virkelig være spændende at kikke med her og på mine tegneindlæg fremover.

Intuos Pro er et unikt tegnebræt, som uden tvivl kommer til at have stor betydning for kvaliteten af mine digitale tegninger. Det er et perfekt værktøj til de kreative ildsjæle og velegnet til - designere, fotografer, animatorere og digitale kunstnere.

Tegningen i ser herunder er min første lille design test med brættet og jeg er begejstret! Nemt og behageligt at arbejde med. Denne tilhørende pen har også et hele 2048 trykfølsomhedspunkter - og kommer helt op på siden af den følelse og nøjagtighed du kan opnå ved en traditionelle pensler og skriveredskaber :D Og det kan jeg så bare sige - at det tydeligt kan mærkes.   


Jeg vender tilbage med mere erfaring med Intuos Pro - 

Håber I syntes om min fan art Tirsdags Tegning tegning :)







0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar