fredag den 2. maj 2014

Af med bøjlen! Hvornår?



Så kom bøjlen af TrippTrapp stolen. Når det er første barnet kan man helt glemme at den skal af. Der skal trænes og trænes og det mindede en god veninde mig om - så nu er vi igang :) Det er gået overraskende hurtigt og mindstemanden var med det samme klar til at kravle op. Hvor det at kravle rigtigt ned liiiige tog ham et par dage.
For jeg kom da også til at tænke at jeg lige så gerne vil træne ham lidt i det herhjemme - før han bliver sat uden bøjle nede i vuggestuen.
Så selv om det nu betyder at man er lidt mere 'bænket' ved siden a ham - så tror jeg den tid er givet godt ud nu her.
Jeg er stadig rigtig glad for farvevalget af Tripp Trapp klassikeren. Aqua Blue - hedder den og den kom samtidig med en anden flot nyhed - Lava Orange, men som I kan se på billedet har vi allerede det kobber/ rust røde repræsenteret ;)
Hvornår hoppede jeres tumlinger ud af bøjlen? eller hvornår har I planer om det?

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar