onsdag den 7. maj 2014

Gule gummistøvler :D

Arhmen altså! 
Det varmer en retro elsker som mig, med sådan et par gule gummistøvler - de er bare så dejlige. De fine gummistøvler fra beeboo.dk - af mærket CeLaVi til 199,-
Vi kan jo ikke kæmpe os igennem forår uden den friske forårs regn og her er det rart at de små har noget godt at tage på. Gule gummistøvler til små drenge - det syntes jeg er helt fint, hvad siger I?
Mindstemanen er virkelig også begejstret for dem - småske fordi det er det eneste fodtøj han nææææsten selv tak tage på :) God pasform, nemme at få på og af - han går godt i dem og ja så er de da bare for dejlige :D 
Jeg har glædet mig meget til at vise jer gummistøvlerne og nu er vejeret endelig til det - 
beeboo.dk har også meget andet til denne årstid Bla. stort forårs outlet som at et besøg værd.
Vil gerne igen nævne deres unikke tilbud på termotøj igen.
Jeg må lige fortælle de kreative læsere at de også har en helt kategori med stof til alle 'gør det selv' damerne derude :)
Ønsker jer alle en god og smug dag og som de kloge siger:

"der findesikke dårligt vejrkun forkerte klær`"




2 kommentarer:

  1. Man kan sagtens bruge gult til sin dreng. (ellers har jeg da givet ham ar på sjælen for livet) - Jeg kunne ikke finde de gule gummistøvler i hans størrelse, så han fik hele regnsættet i gult i stedet :-) Og jeg elsker at se ham tusse rundt i det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre - det syntes jeg nu også :) Og sejt med gult regnsæt!
      tak for din hilsen
      x
      Margit

      Slet