mandag den 7. april 2014

Hama hygge - perle weekend :)

I weekenden blev der leget med Hama perler med mindstemanden for første gang :) Jeg legede selv meget med Hama perler som barn - og det er en fornøjelse at bringe den glæde videre.
Jeg har da også mit eget sæt med de helt små mini perler som jeg stadig bruger - bla. til halskæde vedhæng.
Perlerne vi brugte her i weekenden var Maxi perler - de hedder 3+ og er nok noget der ligner dobbelt så store, som de klassiske Hama perler som hedder 5+.
Mindstemanden er jo derfor liiiidt for lille til selv de helt store perler - det er selvfølgelig pga. sikkerhed at de hedder 3+, men når man sidder sammen med ham, hjælper og holder stærkt opsyn - så går det rigtig fint.
Han var vildt begejstret og forstod hurtigt konceptet og vi sad længe og hyggede. 
Det blev ikke til de helt store kunstværker - i denne omgang :) men der blev øvet pincet teknik og så skal jeg lige hilse at sige at der blevet tudet da vi igen skulle pakke perlerne sammen ;)
Er I også på perleholdet ? Eller er det for gammeldags efter jeres smag ?


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar