torsdag den 3. april 2014

En travl dag - med fristelser...

'To do' listen har været lang i dag og jeg er så træt at jeg næsten ikke orker at gå i seng.. Også selvom mindstemanden lagde sig til at sove med det samme 20:07 :)
Sedler fra vuggestuen, købe ind, e-mails, arbejde, møde, rengøring af ovn, lave aftensmad, - jeg kunne blive ved. 
Men en pause skulle der til og jeg lod mig heldigvis friste da jeg skulle handle. For hvem har ikke set de åndssvags reklamer fra Spangsberg Flødeboller.. Og hvad måtte jeg bare købe.. En pakke med 5 stk. nyhed med hvis chokolade og lakrids  :D så helt tåbelige er de reklamer nok ikke.. De virker jo på mig.
Og ihh hvor var den god (delte selvfølgelig resten med manden) og det var med stor glæde at jeg kunne nyde den med en dejlig kop - næsten hjemmelavet latte/cappuccino :)
For man kan få mange lækre kaffevarianter til Tassimo maskinen. Blandt andet en række forskellige kaffer SOM DE HER hvor der ikke hører mælk til (jeg er stor fan af mælk i kaffen). Man kan godt nok bestille kapsel mælk på deres hjemmeside - men i mangel af bedre og pga. et godt tilbud, købte jeg denne cafe mælk. Et dyt i microen og en tur med den lille hånd-mælkeskummer og så i den nybyggede kaffe - mums! 



1 kommentar:

  1. Ooooog der hoppede jeg så på flødebollevognen! Dem må jeg have fat i til husbonden! Han er syg med den combo og mon ikke sådan en bakke vil gøre ham rigtig glad :D Tak for tippet og jeg håber du kom godt igennem dagen uden at blive alt for rundtosset :)

    SvarSlet