mandag den 7. april 2014

Giveaway HAMA perler :)

Læste i mit indlæg fra tidligere i dag? Hvis I gjorde, så kan jeg nu med glæde fortælle at vi ikke skal være de eneste der har mulighed for at hygge os og lege med Hama perler :) Se indlægget HER
En heldig læser kan vinde det lækre Hama MAXI - My First Hama gavesæt som I kan se på billedet og jeg finder allerede en vinder nu på fredag d. 11 April kl 10! 
Alt du skal gøre er at følge/syntes godt om bloggen på facebook + syntes godt om dette opslag på bloggens facebook - så ved jeg hvem der ønsker at deltage :)
-----
Held og perle lykke og hold jer til når jeg offentliggøre vinderen - for så kan sættet blive sendt til den heldige før påske ;)


7 kommentarer:

  1. Fantastisk fin gave at kunne forkæle pigerne med :-)

    Følger dig selvfølgelig både på Bloglovin og Facebook <3

    God tirsdag
    Hilsen
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  2. Lige noget for min datter :-)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver aldrig for stor til at lege med perler og det er bestemt hyggeligt for både store og små :)

    SvarSlet
  4. Dem vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  5. super fed gave.. følger på face

    SvarSlet