fredag den 11. april 2014

Billigste termotøj på nettet! YES!

Det er perfekt årstid for termotøj nu - og der lød da også en klar anbefaling fra vuggestuen. De holder de små varme uden at være klodsede som mange store flyverdragter. For det er' stadig køligt og jorden er kold.
Når det er sagt har jeg et stykke tid søgt efter et godt sæt - til god pris og noget jeg ville kunne dele med jer. Nu har jeg fundet det og pakken kom allerede i går :)
For kun 149 kr kan man ved beeboo få et CeLaVi/Caretec termosæt i enten GRØN eller RØD!
 - det skal lige siges at CareTec og Celavi er et og samme mærke - 
Det er altså halv pris og det billigste jeg har fundet - specielt nu hvor jeg fik efter en grøn eller blå farve. Det er ikke engang nævnt på PriceRunner... selv om det er billigere end alt det den foreslår.

De har af gode grunde ikke alle størrelser - så hop ind og se om der er en du kan bruge. Ellers har de også en række TILBUD på jakker, regntøj osv - se dem HER. Vi valgte det mindste grønne der var, selv om sættet nu er liiidt for stort til mindstemanden. Det er specielt bukserne vi står og mangler og det er ikke noget problem at hive dem godt op - putte enderne i gummistøvlerne eller lave en lille fold.
Jeg skal nok vende tilbage når vi rigtig for sættet i daglig brug - men ville altså ikke vente med at vise jer dette tilbud. For selv om en af de store supermarkeds kæder have et billigt sæt for et par uger siden - til 100kr tror jeg - så vil jeg til en hver tid hellere have et godt sæt, i god kvalitet og gennemtestet mærke, på flot tilbud.
God weekend til alle :)



 

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar