mandag den 10. februar 2014

Vuggestue indkøring - Bliv klar!

Jeg holder mig lige til det praktiske i dette indlæg når det kommer til vuggestue indkøring - for alle tanker og følelser er et helt andet kapitel og det kommer vi til...
Vores 2. besøgs dag i vuggestuen :
Så efter et par gode timer med besøg i vuggestuen sagde vi farvel og kom i tøjet. Jeg satte vanter på mindstemanden - pædagogen kikkede på de lækre uld luffer (som mindstemanden fik i 1 års gave) og sagde at "de var godt nok fine... - og at det nok var en god ide at anskaffe sig nogen, som man ikke ville være så ked af at miste..." og navn i ALT hvis man på nogen måde skulle have forhåbninger om at få de medbragte ting med hjem igen..
ok...
Så jeg har nu bestilt en ordentlig omgang navnebånd og strygemærker! Jeg vil virkelig gøre mit for ikke at miste alt for mange ting - og tror da også det vil være en stor hjælp for pædagogerne når de skal finde hoved og hale i 44 sutsko...
Jeg bestilte dem ved Ikastetiket.dk - dem har jeg nemlig tidligere haft gode erfaringer med - ved køb af navnebånd til mine hjemme hæklede sager. 
Jeg glæder mig til at modtage min bestilling og ikke mindst at vise den til jer herinde.
Del gerne jeres egne erfaringer med en kommentar til dette indlæg. Har I mistet mange ting? har i navne i alt? osv.






2 kommentarer:

  1. Vi har desværre mistet mange ting, også selvom der er navn i.
    - Man skal ikke tag de dyre ting med ihvertfald.

    SvarSlet
  2. Tror kun vi har mistet strømper og to par vanter, og vanterne var der navn i. Det er ikke meget tøj vi har navn i, for vi har bare ikke fået det gjort... Vh Pia

    SvarSlet