tirsdag den 11. februar 2014

Flodhest - Tirsdags Tegning #2014 nr. 6

Det er blevet Tirsdag og her er en dugfrisk tirsdags tegning til jer. En ny beboer er flyttet ind på min personlige navneplakater og det er denne glade flodhest :)
Tak for alle jeres spørgsmål vedr. mine tirsdags tegninger - jeg vil løbende forsøge svare så godt jeg kan på dem alle. 
Jeg kan fortælle at jeg har tegnet denne flodhest helt fra skitseplan på computer. Til jer der spørg så har jeg et af de digitale tegnebræt jeg bruger - en Wacom Intus4 - det er snart en del år siden jeg købte det - men det har indtilvidere været en fornøjelse at bruge.   
Håber I syntes om den :)

4 kommentarer:

  1. Hvor en den bare skøn.

    Mona

    SvarSlet
  2. Den er bare så sød. Tak fordi du ville tegne den til Viggos plakat. Jeg glæder mig til at modtage den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du syntes om den ;)

      Slet