tirsdag den 4. februar 2014

Grafisk Tirsdags Tegning #2014 nr. 5

Velkommen smukke og solrige tirsdag! 
Du fortjener en Tirsdags Tegning der er helt speciel. Jeg har arbejdet meget grafisk og digitalt for at nå frem til dette resultat. Tegningen illustrerer meget godt hvad der gemmer sig bag bloggen :)  Jeg håber I kan se hvad der er på tegningen - men ellers hjælper jeg gerne lidt på vej ;)
Som de fleste ved så bliver der drukket en del Latte fra tassimoen - her bliver hæklet meget, især med min nye lækre hæklenål som jeg fik i julegave. Piratos er en af slik favoritterne og tænderne løber allerede i vand ved synet af tegningen :) Så er der en kage-gaffel - ja.. I kan jo nok gætte hvorfor.. og en morsdags platte - dem bruger jeg en del herhjemme. De har sådan et flot og grafisk udtryk. Så er der også min tlf som jeg bruger en del tid på at blogge fra og til slut en stang mynte - jeg er vild med mynte - bruge det i tea og i desserter. 
Håber I syntes om den og at I har en dejlig tirsdag.
For de teknisk interesserede - så er det hele tegnet og malet digitalt og jeg har brugt et Wacom Intus4.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar