torsdag den 20. februar 2014

Plakater til børneværelset - NYHED

Jeg vil give jer et lille smugkik på en helt ny plakat fra min nye plakat serie jeg arbejder på.
For tiden designer jeg de nye plakater og finder stor glæde i at sammensætte dyr og farver.
De børnevenlige plakater er med forskellige farverige dyr - et stort bogstav og navnet på dyret der passer det bogstavet.
For de teknisk interesserede - så er det hele tegnet og malet digitalt og jeg har brugt et Wacom Intus4.
Håber I syntes om den :)
Herunder plakaten A for ABE.


3 kommentarer:

  1. De er bare rigtig fine dine plakater. Det er en stor inspirationskilde for mig.

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor er den lækker! Glæder mig til at se nogle flere bogstaver :) vh Pia

    SvarSlet
  3. Det er en sød plakat som jeg sagtens kunne finde på at have hængende i mine børns værelser

    SvarSlet