søndag den 23. februar 2014

Er det for meget? Små mærkesko?

Som forældre bliver man bombarderet med produkter til ens børn. Artikler om hvad de burde eje og før vi ved af det er de startet i skole og bliver spurgt af klasse kammeraterne om det er en original Manchester fodbold trøje..
Jeg går ikke specielt op i mærker - men skriver det bag øret hvis jeg har gode erfaringer med et mærke fra tidligere. Hvis man først har mærket kvalitet og tilfredshed - så giver det god mening for mig at vende tilbage. Sådan har jeg det bla. med et par sports mærker. F.eks Nike - nu er det bare sådan at jeg har fundet nogle meget små og rigtig søde Nike sko i mindstemandens str lige HER... Så er spørgsmålet om det er for meget med mærkesko til de små? Altså jeg taler ikke kun kvalitet - for jeg ser det som en selvfølge at de små skal have ordentligt og godt fodtøj. Men jeg syntes også at der er mange rigtig gode børnesko-mærker - og et voksen-mærke er vel ikke nødvendigvis gode børne-mærke...? - mon ikke jeg bare skulle holde mærket 'for mig selv' og evt. købe et par løbe sko til, som jeg kan få glæde af i lang tid og sige at det var det.
Skal være fair at sige at dem jeg har kik på faktisk ER et sæt børnesko - som er sat ned og jeg heldigvis kan passe :)
Nå men I skal altså lige se nogle af de søde sko - mon der er andre derude der også kan falde for de her? :)


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar