onsdag den 19. februar 2014

Stokke Event! Og vild nyhed :D

Jamen altså hvor jeg er vild med nyheder - specielt fra de klassiske firmaer, som er så etablerede og brugervenlige som Stokke. Jeg har været til et event hvor en af deres nyheder 
blev præsenteret og jeg fik et rigtig godt indtryk - har set frem til at dele oplevelsen med jer :)


De fleste kender til stokkes produkter - bla triptrap stolen som står i rigtig mange børnefamilie hjem. Stokke® Steps er det nye og spændende skud på stammen. Et praktisk alt-i-et system til hverdagen.
Selve stolen var virkelig interessant - da den taler til en lille familie som vores. Enkel, praktisk - flere muligheder med klik på bordplade og justerbar ryg. Ingen værktøj nødvendigt - heller ikke til fodstøtten. 
Det sætter jeg stor pris på. Nem at rengøre og så er den robust - god stil og tydeligvis rar at side i og kan ligesom Tripp Trapp bruges langt op i barndommen.


På stolen kan man også klikke deres nye lækre vippestol.
Det er til de helt små og ja der var selvfølgelig også lækre babys med til eventet og de prøvede denne med stor glæde :D
Den kunne klappes helt flad efter brug - super praktisk til transport og hvis man eks bor i lejlighed.

Igen praktisk og mange funktioner - perfekt til den moderne børnefamilie der tør at stille store krav til hverdags produkterne.
Flot event, inspirerende og fristende.








2 kommentarer:

  1. Ej! Det er smart! Når man får børn i min familie får man en trip trap stol af min mor og hendes mand. En pr barn, det er deres dåbs/navnegave. Måske man skal have sådan en her i stedet for den klassiske, når det engang bliver relevant. Er ret vild med at man kan sætte vippestol på.

    SvarSlet
  2. Oioioi, må ikke friste meg nå ;) Knalltøff stol. Har to tripp trappstoler til de to eldste, men minsten burde jo også få seg en......

    SvarSlet