torsdag den 9. januar 2014

Nøglehulsmærket frokost på McD?

Jeg har tidligere i dag været på McD, hvor jeg var inviteret til "premiere", hvor 
Nøglehuls-burgeren og wrap'en blev offentliggjort. 

Fantastisk arrangement og god oplevelse  som vendte op og ned på en ellers kold og regnfyldt eftermiddag.
Kan godt løfte sløret for at maden vi smagte, blev taget rigtig godt imod af undertegnede :)

Det første syn der mødte mig ved McD restauranten på Frederiksberg var et kæmpestort grønt nøglehuls logo på den store glasdør. Regnen piskede ned og jeg skyndte mig ind i den lyse og venlige restaurant, hvor jeg blev mødt af god varme og imødekommende og smilende mennesker. Hyggeligt blandt andet at hilse på den flittige Helle fra belladotte.dk :)


Hele venstreside af macdonalds restauranten på Falkoner Allé, var lavet om til et hyggeligt og festligt pressemøde område - hvor nøglehuls-lanceringen blev fejret med et flot event.
Loftet var fyldt af grønne balloner og snack gulerødder, æbler og kildevand prydede bordene og satte stilen for de sundere nyheder.

Personligt syntes jeg godt om de 'nye' tiltag på fast food restauranten og er derfor åben overfor dette bud på et sundere valg som McD nu tilbyder. 
Nøglehulsmærket er udviklet af Fødevarestyrelsen .Et let-genkendelig plejemærke for mad - hvor der er skåret ned på sukker, salt og fedt - og op for mangen af kostfibre. 

Jeg har lovet manden min at han også skal smage de nye sager fra McD - så jeg vender tilbage med familiens samlede dom på nyhederne :)




De spændende nyhedder er på menuen fra den 9. januar til 24. september 2014 
Velbekomme!


1 kommentar:

  1. hejsa .. sikken en hyggeligt dag i går og rart at få hilst på dig :-)

    SvarSlet