onsdag den 8. januar 2014

Blødt LEGO ?

Januar udsalget er over os og jeg er blevet fristet....
Vi ejer endnu ikke noget af det lækre LEGO Wear - men måske bliver det snart lavet om ;)
Der er nemlig mange penge at spare i disse dage og det tror jeg at vi vil benytte os af. Op til 50% og det syntes vi rigtig godt om her på Creative Tail :D
Jeg er blandt andet faldet for denne Duplo t-shirt som nu står til 65kr 133kr - bløde bukser med bløde bjørne lapper til de små knæ og en sove heldragt. Ja og selvfølgelig en masse andet, men tror hellere jeg må holde her.
Vi kender flere i familien som har været glade for de LEGO Wear så jeg tror det vil leve op til mine forventninger. Hører gerne fra jer der selv har erfaringer med mærket.
Tror at jeg vil ind i den store LEGO biks på strøget - lige for at kikke. Har endnu ikke bestemt mig for om jeg vil købe det i butik eller online.
Mindstemanden er kun lige blevet 1 år - så jeg må hellere vente lidt med nogle af de fede Star Wars sager der vil passe godt til en lidt større tumling.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar