mandag den 13. januar 2014

Tilbud i Magasin :D

Januar er en herlig måned - så jeg har lavet mig en lille shoppe liste til Magasin for at benytte mig af deres tilbud på lækre sager til mindstemanden :P
Syntes der er gode procenter at spare, så jeg ville lige dele det med jer.
30-50% på  tilbud til tumlinger
Jeg udset mig en sød heldragt med små tinsoldater, en dunvest her til vinter-månederne og en rigtig flot strikket vest. Ja ... Jeg strikker godt nok selv. Men er ikke lige så god til at strikke som jeg er til at hækle og 90 kr... Den må jeg altså bare have fat i - så må jeg se om jeg kan strikke den næste selv ;)
Hvis du ikke selv har en tumling lige som mig så er der også andre tilbud at blive fristet af. Det kunne godt være at der også smuttede en enkelt ting til mor her i kurven når jeg skal på shoppe tur ;) eller det vil sige at det nok bliver online jeg shopper da de inde på magasin hjemmesiden skriver at det kun koster 25kr for fragt. 
Og hvis jeg liiiige må fortælle jer om den lille ting der måske ryger i kurven til mig selv - så tror jeg at det kunne blive denne lille sorte sag. Jeg har en række fødselsdage senere på året - hvor det kunne være labert at have en god festkjole. Nå - men det vare mine tilbuds ønsker - du kan selv finde et par stykker på
magasin.dk



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar