mandag den 21. oktober 2013

Natlampe til børneværelset i den mørke tid

Jeg syntes det er rart at kunne lave lidt hyggeligt lys på børneværelset her i den mørke tid. I lang tid har jeg haft et godt øje til denne Twilight Sea Turtle og er rigtig glad for at den nu er en del af familien :)

Vil derfor også liiiige dele med jer at den er på TILBUD - hos Børn I Ballance, Før 379,00 Nu 349,-

Natlampen er en sød og blød havskildpadde. Den har et flot og hårdt skjold, fyldt med små stjerne huller. 
Igennem hullerne kan den lyse børneværelset blidt op og lave en smuk stjerneklar nathimmel. Jeg syntes det virker helt eventyrs agtigt. 

Jeg er vild med den smukke stjernehimmel i loftet - som enten kan fremstå i blå, grøn, eller begge dele. Det minder mig om en 2013 udgave af de selvlysende stjerner jeg selv havde i loftet engang :)
Det er et gennemført produkt og det udstråler allerede kvalitet i den fine kasse den kommer i. Med natlampen følger der også en lille historiebog. Her kan du lære om nogle af havets dyr og lære om stjernebilleder. 
 (den er godt nok på engelsk - men med lidt hjælp fra mor og far skulle det gå. Ellers er der fine billeder)
Ja.. for det er ikke bare tilfældige huller der er i skildpadde skjoldet - det er en 'rigtig' stjernehimmel hvor du kan finde flere af de kendte stjernetegn og billeder.

En smart detalje er at den efter 45 min. selv slukker - en rigtig god autosleep funktion - så behøver du slet ikke liste ind og slukke den :) Den bruger 3 stk AAA batterier (som følger med) og den bruger dem ikke særlig hurtigt, selv om den bliver brugt hver dag - da den kun bliver tændt ved puttetid og derefter slukker selv. 


Twilight Sea Turtle kan også vise 5 forskellige truede dyrearter. De kan en efter en blive lyst op og vil kunne bruges til små historier og leg når mindstemanden bliver lidt større. Men nu er det også sjovt bare at bege på de lysende felter :)

Jeg syntes denne fine natlampe er en rigtig god gave ide' - det kunne være en god julegave - og hvis du kan shoppe for mere end 1000kr i Børn I Ballance, - så er der gratis fragt. De har mange andre spændende ting og se også deres mange andre udsalg. Så måske en ide at være tidligt ude? 





0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar