lørdag den 19. oktober 2013

Vågn op med lys - Philipe wakeup light

Har du også svært ved at komme op i vinterhalvåret? 
så læs med.


.
I lang tid har jeg tænkt på om lys, lysterapi, og div lys inspireret af solen selv - mon kunne hjælpe på min morgen træthed. Jeg er derfor igang med at teste Philipe wakeup light - og til min store glæde hjælper den mig :)











Modellen jeg tester er en nyhed fra Philips, og den står smukt på mit lille natbord. Den fungere som en stor lampe - med display i midten. Den er stilren, smart og i høj grad funktionel. Lampen er nem at indstille og den starter som solopgangen en halv time før 'alarmen' ringer. I mit tilfælde er det ikke en alarm men fugle-kvidder - fuldstændigt som var det i sommers hvor vi sov med åbent vindue :) 
Den kan lyse hele soveværelset op og jeg må sige at jeg er begejstret og positivt overrasket.




Dette er bare en lille forsmag på min lille 'vågn godt op med lys' test - og jeg vender tilbage med en update når jeg igennem resten af Oktober har fået lov at blive vækket på en mere naturlig måde. Så hvis du går og overvejer selv at anskaffe dig en 'wakeup' så skriv dine spørgsmål til dette indlæg eller til creativetail@gmail.com - med WakeUp i emnefeltet. I starten af november vil jeg i min endelige bedømmelse også forsøge at svare så godt jeg kan på jeres spørgsmål.

I kan læse mere om lampens specifikationer HER 

Philips har flere forskellige wakeup lights i deres serie - se dem alle HER



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar