søndag den 28. juli 2013

Søndags hækling

For tiden bliver der hæklet en del i den lille byhave. Når mindstemanden skal sove sin 2. lur på dagen - foregår det i byhaven. 2 - 3 timer kan det blive til og der bliver hæklet flittigt. Jeg have et hækle projekt til at ligge som bare aldrig blev færdigt. Kender I det :)
 En hæklet bold af femkanter til min lille dreng. Har tidligere lavet et par bolde til barsels gaver - var bare gået helt i stå med hans bold.
Men i dag fik jeg fat igen og er igang med at hækle bolden sammen. Det gør jeg med en skarp grøn som kan ses imellem de forskellige femkanter.

1 kommentar:

  1. Åh ja, jeg har en del projekter liggende - nogle får jeg færdige han ad vejen - andre ligger længe for til sidst at blive slagtet. Godt du kom i gang, bløde bolde er godt legetøj :)

    SvarSlet