mandag den 29. juli 2013

Lækre sølv ugler

Jeg syntes at det er vigtigt at blive forkælet lidt som mor, kvinde, kone, datter, søster, kusine og veninde. I hverdagens tumult kan ens behov nemlig godt ryge lidt i baggrunden. Så en opfordring skal lyde herfra - forkæl hinanden og hvorfor ikke gøre det med lækre smykker?

I denne uge har jeg fået æren af at anmelde et par labre smykker fra werring.dk
Billige og vildt flotte smykker og så med fri fragt i hele norden :)
På deres side faldt jeg for deres store udvalg af sterling sølv smykker. Jeg syntes at der er alt for få stedder på nettet som tilbyder deres kunder 'rigtig sølv'. Jeg syntes det holder længere og kæderne har en helt andet smukt skær. Du kan se de fine sølv smykker til lave priser HER
Og hvis du skal bruge en billig sølvkæde til af de fine vedhæng,
- så se det store udvalg af løse halskæder.
 werring.dk har rigtig mange ugle smykker og det er med stor glæde jeg går rundt med to af dem. Igen I sterling sølv og sødt og unikt design. Den ene er helt flad og ligger sig flot på halsen. Den anden er helt tredimensionel og med mange små detaljer.
Det er noget for enhver smag og priser som alle kan være med til. Så der skal lyde en varm anbefaling med store sølv stjerner herfra Creative Tail.

Hvis du vil holde dig opdateret med werring's nyhedder og tilbud - så hop ind og følg med på deres Facebook profil lige HER


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar