onsdag den 12. december 2012

Robot Plakat - Rum & Robot uge



Rum & Robot ugen fortsætter her på Creative Tail. 

Nu med en robot tegning - som blev en sen Tirsdags Tegning. Dette er resultatet som jeg fik inspiration til i denne herlige tema uge. tegningen blev til en ny børne plakat jeg har designet i retro stil.

Jeg håber at mange af jer vil tegne robotter idag ude i de små hjem. Man kan jo fint lave en julerobot. Det er bare igang med firkanterne - det er det eneste jeg har brugt - lige bortset fra øjne og det lille robot hjerte :)

Husk også mine to giveaways.
Hvor du kan vinde en pusletaske HER
Og konkurrencen om en rumraket HER



2 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 4 lodder og deler den på facebook :-) Rigtig go Luciadag :-)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 4 lodder og deler den på facebook :-) Rigtig go Luciadag :-)

    SvarSlet