torsdag den 13. december 2012

Ny Giveaway - Rum & Robot uge :)

Hvor kan man finde lækre Rum & Robot produkter?
Svaret er KAIKU.dk
Inespirtrende og stilsikker website med kærlighed til scandinavisk design.

På KAIKU.dk finder du det nyeste inde for puder, wall stickers, plakater, meter vis af sej tapet, bamser, service og meget mere.
Hvis du mangler et par julegaver - så er det stedet.
Her er noget for små og store - Du kan også finde julepynt og gode tilbud så shop løs.
Du kan holde dig opdateret på deres facebook side HER hvor du kan se de nyeste produkter, tilbud og meget andet.
KAIKU.dk er også i julestemning og støtter Rum & Robot ugen her på bloggen ved at udlodde en Ferm LIVING, Mr. Small Robot pude :)


Du kan vinde den lige her på bloggen.




For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
3 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)

Konkurrencen slutter søndag d. 16 December kl 20:00.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )










37 kommentarer:

  1. 1lod til mig tak :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  2. Den vil gøre lykke og knægten ville blive så stolt hvis han fik sådan en til sit værelse.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  4. Sikke mange Give Aways du fyrer af. Jeg deltager meget gerne med 4 lodder. Har en søn, det ville synes den var skøn.

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med på et enkelt lod : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin!!! 1 lod til mig, tak :)

    SvarSlet
  7. 4 lodder til mig. deler den på FB og er fast læser via GF :-) Rigtig go Luciadag :-)

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig - og så vil jeg krydse for at det er nok - for den ville godt nok være fin på mindstemandens værelse :)

    SvarSlet
  9. 1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  10. jeg nupper 4 lodder

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  11. 1 heldigt lod til mig :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  12. Those are super cute.....Heidi

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med et enkelt lod og håber på jeg kan glæde min lille fætter med sådan en pude :)

    SvarSlet
  14. Uhhh jeg er helt sikkert med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  15. 1 lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  16. Deltager med 4 lodder,supersød. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 1 lod til mig :)
    Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne have et lod :) Den der trærobot på billedet er for sej. Den kigger jeg på hver gang jeg smutter forbi Bahne :)

    SvarSlet
  19. 1 lod til mig tak. Følger dig via bloglovin :) ELSKER Kaikus skønne butik, kommer desværre bare alt for sjældent derind, selvom den ikke er mere end tyve minutters gåtur væk...

    SvarSlet
  20. 1 heldigt lod til mig - Farven på robotten er perfekt til min søns værelse :)

    SvarSlet
  21. Snupper 1 lod :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  22. Et kæmpe lod til mig.. Den pude er for fin!!! Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  23. 1 lod til mig - Hvor er den sød!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Nøj en super duper giveaway, elsker den pude!!! Jeg vil meget gerne bede om 4 HELDIGE lodder :-)
    Mange hilsener

    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Den er bare så fin!! Smider da et lod i puljen og krydser fingre.

    SvarSlet
  26. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg napper fire lodder til Mathias..<3 Krydser fingre for ham o robotten.<3
    Julehilsen fra Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  28. 1 lod til mig, tak.
    Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  29. I really like, I hope for the best.
    4 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  30. jeg har 1 lod :)
    nixo62@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Nu har jeg været så heldig at vinde din Lamaze give away for ikke så længe siden... men jeg håber virkelig jeg kunne vinde denne her også! ;)
    4 lodder til mig, TAK! ;)
    Mvh
    Sara

    SvarSlet
  32. Den ville være så fin på troldens kommende værelse. Vi deler på fjæsen og napper 4 lodder :-)

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet