tirsdag den 11. december 2012

Konkurrence - Rum + Robot Uge

Man kan ikke komme  ud i rummet hvis man ikke har en raket!
En rumraket flyver ca. 40.000 km/t. Altså - det betyder at den kan flyve en gang rundt om jorden på en time. 
Som i ved har det allerede været mennesker på månen, (der er 380.000 km væk fra jorden). Hvis man skal sende mennesker til Mars ( som ligger ca. 55.000.000 km væk fra jorden) 
Vil det tage et år at nå dertil ...
Men drengeting.dk kan hjælpe os med at komme afsted :)
Jeg har fået lov til at udlodde en sej træ raket - sættes sammen med magnet funktion og består af 5 dele.


For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
3 lodder extra = + tilmeld dig Drenge Tings Nyhedsbrev
(huske at bekræfte det link du får tilsendt af anti-spam hensyn)

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)



Konkurrencen slutter d. 13. dec kl 20:00

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog.
*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )









42 kommentarer:

  1. jeg deltager med alle lodderne - den er så fin den raket

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 4 lodder :)
    Hilsen Mathilde (missengustav@gmail.com)

    SvarSlet
  3. 4 fine lodder til mig
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med et lod

    gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med på alle 4 lodder :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin! Deltager med 1 lod. Mine nevøer ville elske den

    SvarSlet
  7. Smider et lod i puljen og håber det er min søn der får mulighed for at lege/drømme sig til månen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  8. Jeg er helt sikkert med på 1 lod

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  10. 4 lodder til mig tak : )

    SvarSlet
  11. HVor er den fin. :) Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  12. Hvor er den sej... Deltager med 1 lod

    Kh Maja

    SvarSlet
  13. Jeg nupper et lod og håber det er nok. -Kun fordi min indbakke i forvejen oversvømmes med emails, og jeg ikke kan overskue nyhedsbreve af nogen art. Men raketten er fantastisk, og lige noget for Otto som snakker meget om rumskibe-og raketter.

    SvarSlet
  14. Jeg snupper lige 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Den er dælme sej! 4 lodder til mig :)

    SvarSlet
  16. 4 lodder til mig, tak...
    Kh Eline

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 4 lodder - den er da helt perfekt til min lille gut :-)

    SvarSlet
  18. Wauw.... Jeg er med på 4 lodder :-) Dejlig give away.

    SvarSlet
  19. Uh hvor er den fed. Den vil jeg da rigtig gerne have fingre i.

    Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  20. Ih den er bare så cool-jeg smider fluks 4 lykkelodder i puljen:-)

    SvarSlet
  21. Hvor er den skøn! 4 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  22. Deltager med 4 lodder, den er super sej
    :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Nøj hvor er den fed. 1 lod til mig, tak :-)

    SvarSlet
  24. Ejjj, den står på min søns ønskeliste. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    SvarSlet
  25. 1 lod til mig tak!
    slettebjerg.isheste@gmail.com

    SvarSlet
  26. Sikke et fedt stykke legetøj. Jeg deltager med 4 lodder :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  27. Jeg snupper 4 lodder. Jeg er allerede tilmeldt deres nyhedsbrev :-)

    RegnbuebarnetVigga@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg prøver lige med et enkelt lod:)

    SvarSlet
  29. 4 lodder til mig. Alfred ville synes raketten er rigtig fin om et halvt års tid.

    SvarSlet
  30. Hvor er den bare sej!!

    Jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  31. Superfin give away... Deltager med 4 lodder og krydser fingre for at yngstemanden bliver den heldige som kan fornøje sig med den superseje rumraket

    SvarSlet
  32. 1 lod til mig :)

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  33. 4 lodder til mig - Bjarke Nanu på 2 år vil elske den!

    SvarSlet
  34. Hvor er den sjov, 4 lodder til mig

    SvarSlet
  35. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  36. jeg vil meget gerne være med på 1 lod

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  37. Så fin den er, vil gerne være med på alle 4 lodder :-)

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med 4 lodder - for sådan en fin raket ville mindst een af mine tre drenge da æææælske! ;)

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Deltager med 1 lod

    Mvh. Josefine. www.fongyllen.blogspot.dk

    SvarSlet