fredag den 7. december 2012

Pusletaske Junglen

Jeg har været så heldig at få love at teste en pusletaske fra storksak - kan slet ikke vente med at få min Olivia i brug.
I min søgen efter den helt rigtige pusletaske fandt jeg nemlig mamatoola bloggen - hvor der gøres reklame for de nyeste trends inde for baby / mor sager.
Der er også flere steder hvor de fik virkelig gode anmeldelser - så det må være noget om snakken.
En stilfuld taske som samtidig er super praktisk.
Det jeg personligt syntes er fedt ved taskerne er at det ikke ligner pusletasker.. med moderigtige dametasker, som du kan være bekendt at have med overalt.

Og jeg kan love jer for at de har mange flotte modeller!
Se udvalget i deres online katalog - HER
Besøg deres online shop HER

Det eneste problem er jo bare at det ikke er til at vælge ... men jeg vi nu alligevel prøve at vise jer mine favoritmodeller på dette billede.



1 kommentar:

  1. Er det pusletasker? Det kan man ikke se på dem. De er jo flotte. Jeg gælder mig til at se hvilken du vælger. :-)

    SvarSlet