onsdag den 5. december 2012

Anbefaler Carriwell

Jeg tester denne Sømløs Amme BH + Amme Top
og jeg må sige at jeg har været og er' glad for den. Jeg startede med at bruge den nogle uger op til min termin - hvor jeg havde svært ved at finde ro - og hvor intet ar behageligt at have på. Jeg havde jo ikke sådan planlagt at jeg skulle rende rundt med en amme BH før jeg skulle amme... men ville da lige prøve den - og den sad bare brand godt og var vildt behagelig. Lige hvad jeg havde brug for - herlig pasform - lidt som en sports bh. Så jeg har brugt den som min hverdags BH og kan kun varmt anbefale den.
Jeg bruger også Ammetoppen - den er enlig lige så dejlig men varmer også godt om maven - så man nogle gange bare kan dingle rundt i den i disse dage efter fødselen.
Ellers er den nem at bruge til amning - knap op med en hånd og bum - det virker og er for en gang skyld nemt! For hvis der er noget jeg ikke har brug for i disse dage - så er det unødvendigt bøvl ;)

Følg DETTE LINK hvis du vil se en liste over hvem der forhandler sagerne - blandt andet:
ønskebørn og babysam.




1 kommentar:

  1. Ja jeg har også været glad for min! Den er klart den bedste af alle de ammebh'er jeg har haft :)

    SvarSlet