lørdag den 8. december 2012

Anmelder ammepude + giveaway

Junior og mig tester for tiden en ammepude fra babypanda.dk

Det har indtil videre været en rigtig god oplevelse og jeg kan da også nævne at jeg ud over ammepude også har brugt den til at flade ud på :)
Den har nemli en rigtig god størrelse - og kan derfor anvendes til flere ting. Når der skal ammes kræver det et minimum af mine for tiden trætte arme og jeg kan se og høre at vores lille dreng samtidig ligger godt og behageligt på ammepuden. Jeg bruger den faktisk lige nu i skrivende stund - ja ud over denne ammepude kræver det bare en sofa stol - sofabord og en bærbar eller iPad
Så kan der ammes og blogges. :)
Denne ammepude er i allergivenlige materialer og da hans forældre selv som små har haft lidt forskellige allergi former er dette også et vigtigt punkt for os. Hvis uheldet er ude iform af gylp eller andet snask / snavs, så kan betrækket nemt lynes af og vaskes :)
Min endelig dom af denne amme pude er klart positiv og jeg kan kun varmt anbefale den.
Du kan finde ammepuden på direkte link HER hvor du kan se de mange forskellige farver og vælge motiver til eller fra - du kan også finde den på babypanda.dk hjemmesiden.
Den får også pil op herfra, fordi den kan anvendes til flere ting. Så hvis du er gravid kan du allerede der få glæde af den der - når det kommer til behagelige sovestillinger osv. Som bekendt som funktionel ammepude og som aktivitets pude og ligge/ hygge pude for baby.

God ammelyst til alle derude og alt lykke til hvad der gør amning behageligt og rart :)
Husk at deltage i min giveaway - deltag HER 
 








0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar