søndag den 9. december 2012

Ny konkurrence - StorkSak Pusletaske

Jeg sagde jo at det ville blive en god December for mine læsere :)
For se her - nu ha i mulighed for at vinde denne vildt lækre pusletaske fra StorkSak.
Det er meget mere end en pusletaske, det er en smart moderigtig taske - men med alle de funktioner du kunne ønske dig - læs mere om tasken du kan vinde lige HER

For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
3 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)

Konkurrencen slutter søndag d. 16 December kl 20:00.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )




43 kommentarer:

  1. Lækker pusletaske - 1 lod til mig

    Hilsen Marhilde

    Missengustav@mail.com

    SvarSlet
  2. Nøj den er jo fin - 1 lod til mig
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok fed! Er med på 4 lodder

    SvarSlet
  4. 4 lodder :) fed taske, så selvom puslen er uaktuelt for tiden kunne jeg sagtens finde lejligheder til at bruge denne lækre taske :)

    SvarSlet
  5. Ih, den er bare en drømmetaske og allerede på ønskesedlen. Så nu åbner jeg ;-)
    4 lodder til mig og rigtig od 2.sndag i advent til dig:-)

    SvarSlet
  6. Prøver lykken med et enkelt lod :) Plejer ikke at deltage i konkurrencer med baby-relaterede ting, men har pludselig fået en god grund til at gøre det! (og nej, det er ikke mig, der er gravid)

    SvarSlet
  7. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. Hvis jeg vinder, så får min lillebrors kone den. :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med et lod. Hvis jeg vinder skal den bruges til skrikketaske. Det har jeg nemlig hørt at de pudsle tasker skulle være rigtig gode til :)

    SvarSlet
  9. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    4 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  10. jeg er straks med på 4 lodder:)

    SvarSlet
  11. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :-)

    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  13. 1 lod :)


    Idarose Schultz-Sørensen
    idaschultz713@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med 4 lodder delt på facebook: :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 4 lodder, delt på Facebook:-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Deltager gerne med 4 lodder(:
    Har linket i min sidebar.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  17. Sikke en fin give away du har kørende(:
    Deltager med 4 lodder, og jeg har linket i min sidebar(:

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde en knivsliber og en stålsæbe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/anmeldelse-give-away.html

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med på 4 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Nej, hvor lækkert, deltager med 1 lod :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  20. lækker taske. jeg deltager med alle 4 lodder :)

    SvarSlet
  21. Deltager med 4 lodder (deler på FB).
    Den er sørme flot! Jeg har to blebørn, så en ny OG flot pusletaske skal være mere end velkommen.
    Hav en dejlig aften!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  22. jeg nupper 4 lodder, deler på min blog (:

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  23. Sikke en lækker taske vil gerne deltage med 4 lodder!!!

    SvarSlet
  24. Nikoline M H
    Har 1 lod :)

    SvarSlet
  25. 4 lodder til mig - Tak
    Selv en mormor kan bruge sådan en fin taske. Jeg passer tit børnebørn :-)

    SvarSlet
  26. Åh det kunne være rimelig perfekt når man nu sådan mangler en pusletaske. Den stof-mulepose jeg bruger er bare ikke optimal og der er heller ikke noget pusleunderlag.
    Smider 4 lodder i puljen da!

    SvarSlet
  27. wow den er lækker, den vil jeg gerne vinde til lillesøster.

    Jeg må vinde så har taget 4 lodder, tak :)

    SvarSlet
  28. Jeg deltager gerne med 1 lod(:

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  29. 1 lod til mig!
    Slettebjerg.isheste@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er med på 1 lod! :)

    prangsgaard88@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Woow, en lækker sag..Den kan Alexanders mor meget godt lide..
    Jeg lægger fire lodder i kurven, og krydser fingre.
    Glædelig 3. søndg i advent.
    Julehilsen fra
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  32. Very nice gift, hope for the best.
    4 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  33. Løber lige ind og smider 1 lod. Ved ikke hvad der er sket siden jeg ikke har opdaget den skønne taske. Godt jeg lige så det, men jeg sidder og laver en lille julegave færdig.

    SvarSlet
  34. Jeg følger dig nu på bloglovin og smider 1 lod i puljen. Den ser virkelig lækker ud, den taske, den skulle vi nok kunne få glæde af længe endnu.
    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder, tak! :D
    Mvh
    Sara

    SvarSlet
  36. Sådan en kan trolden, kommende lillesøster og jeg godt bruge! i smider 1 gyldent lod :-)

    SvarSlet
  37. Kan vist da lige nøjagtig nå at være med her!
    Mangler faktisk en strikketaske, - og den her ser ud som om den også kan bruges som sådan en! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hovsa. Deltager med 1 lod

      Slet
  38. http://veh07.blogspot.com/
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder, tak!

    SvarSlet