tirsdag den 18. december 2012

Ny konkurrence - Hevea

Hvis der er et mærke der fortjener god omtale så er det Det danske øko baby livsstilsmærke HEVEA – kendt som det naturlige valg for øko og miljøbevidste også for Hollywood forældre :)  
Heveas baby produkter er fremstillet med omtanke for miljøet, super kvalitet og i et moderne unikt design. Jeg er vild med det - og ser frem til at prøve nogle af deres lækre produkter af på lille manden 

Mine læsere skal IKKE snydes - specielt ikke i december - hvor du kan vinde et herligt sær med hel 3 badedyr. Til dit eget barn, en gave, advent eller måske julegave :)

For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
3 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)

Konkurrencen slutter d. 20 dec. kl 20:00

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )






38 kommentarer:

  1. Herlig giveaway! Følger på bloglovin' - ønsker mig den til vores søn.
    1 lod til mig tak.
    VH Lykke P.

    SvarSlet
  2. Her hjemme er der altid kamp om badedyrene, når der hygges i badet, så nogle flere vil være kærkomment. Deltager med 1 lod.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  3. 1 lod tak til mig Margit :)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikkert med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  6. Vil gerne deltage med 4 lodder.
    mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  7. 4 lodder til mig. Har linket til den lækre præmie fra min blog. Alfred vil meget gerne have et fint badedyr at lege med i badekarret.

    SvarSlet
  8. Jeg vil som sædvanligt gerne deltage i din flott Give Away.
    Deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  9. 1 lod her - følger med via bloglovin :)

    SvarSlet
  10. wow dem ville Vega elske, jeg er med på alle 4 lodder.

    SvarSlet
  11. 1 lod til mig tak : )

    SvarSlet
  12. Dem ved jeg lige hvem jeg kan glæde med :)
    Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  13. De er simpelthen så søde, står bestemt på ønskesedlen herhjemme. 1 lod til mig, tak :)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 1 lod :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  15. 4 lodder :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  16. Jeg snupper 4 lodder :-D

    SvarSlet
  17. 4 lodder til mig

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kravene er slækket lidt i anledning af julen så kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  18. jeg vil rigtig gerne deltage med et enkelt lod tak :-)

    SvarSlet
  19. Er bare så vild med Hevea, så deltager gerne med 1 lod, tak. :)

    Desværre ville min datter ikke tage (nogen!) sut, så de dyrtindkøbte Hevea m.fl. måtte i skraldespanden. Suk! Men er vild med konceptet.

    SvarSlet
  20. Jeg er med på et lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Miiig... Dem ønsker vi os herhjemme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er bare med et lod :)

      Slet
  22. Jeg vil gerne være med, deltager med 1 lod.

    God Jul

    Kh Maja (http://gaevsegine.blogspot.dk/)

    SvarSlet
  23. Uh min lille badenymfe på næsten to ville da elske at tage disse dyr med i bad :) Jeg deltager med et (heldigt) lod og krydser fingrer.

    Kram Johanne (frukonemor.blogspot.dk)

    SvarSlet
  24. Åh dem ønsker min datter sig sådan!
    1 lod tak
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  25. 4 lodder til mig (deler på FB):) Bjarke Nanu på 2 år er dybt forelsket i badeænder i alle afskygninger!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Bare et enkelt lod til mig som fast læser på Friend Connect :D

    SvarSlet
  27. Jeg melder mig på banen med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  28. Napser 1 lod :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  29. Tak for invitationen - deltager med et lod - tak. Hilsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Vil gerne være med på et lod

    SvarSlet