mandag den 17. december 2012

Mit valg af madras til børneværelset


I denne uge vil jeg vise jer mine forskellige valg af ting og sager til børneværelset - nærmere bestemt ting til lille V's seng, pusletid og hygge. 
Mit valg faldt på en masse ting fra Jysk sengetøj. Jeg syntes de har et stort og godt udvalg og jeg fik så god råd og vejleding - så jeg nemt kunne vælge de produkter der passede til os og vores lille families behov.

Samtidig vil jeg også gerne støtte noget dank og samtidig kunne give mine læsere relevante bud på indkøb til rigtig fair priser som alle kan være med på.

I dag vil jeg vise jer mit valg af madras til børne-sengen.




Det er svært at vælge madras...
Man hører og læser så meget og står som oftest tilbage og er helt forvirret. Målet var at finde en god madras til lillemandens børneseng med standardmål 60x120.
Jeg fik rigtig god hjælp af en medarbejder fra JYSK som også selv var mor og gerne ville give JYSK's bud på det gode valg. Herunder kan du se den fine info jeg fik:

Det blev også den madras vi valgte og kan fortælle at der i disse dage er tilbud på den!
Normalpris 599kr men nu til 400kr!
Tilbudet gælder til og med d. 18 dec! 

Wellpur madrashttp://www.jysk.dk/4/5/28/527/3221509/a/catalog-sales
10 cm tyk luksusmadras med kerne af 5 cm purskum og 2 cm trykaflastende memory-skum, der former sig præcist efter kroppen. Vaskbart betræk i velour med kraftig quiltning. Har miljø- og sundhedsmærkninger. Fås i flere størrelser.
Med WellPur-skum ligger man ergonomisk optimalt natten igennem, og det giver en rigtig god sovekomfort, at skummen tilpasser sig den enkeltes krop og sovestilling. Det giver en behagelig søvn, så man vågner frisk og veludhvilet.
Varme ledes vækSkumkernen i WellPur er lavet af memory-skum, som har en god evne til at rejse sig igen. En cellestruktur, der er følsom over for temperaturudsving, leder effektivt overskudsvarme væk, og kroppen får en rigtig god støtte. Trykket fra kroppen fordeles over en stor flade, og blodet cirkulerer frit, så man undgår spændinger. Kroppen bliver automatisk aflastet og finder en optimal og naturlig hvileposition.


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar