onsdag den 19. december 2012

Mit valg af puslepude



I denne uge vil jeg som som sagt vise jer mine forskellige valg af ting og sager til børneværelset. 

I dag vil jeg vise jer mit valg af puslepude
Mit valg faldt på en masse ting fra Jysk sengetøj. Jeg syntes de har et stort og godt udvalg og jeg fik så god råd og vejleding 
Her giver jeg mit personlige bud på det gode valg - til rigtig fair priser.

Puslepuden var ikke noget svært valg. Jeg faldt tidligt for Jysk's eget ugledesign - i har nok set det - UNNA kalder de det. Man kan få det i metervare, sengetøj, håndklæde, gardiner og selvfølgelig puslepude. Der er en drenge og pigemodel og ud over at have et sødt design så er det også den bedste pris jeg har kunne finde på en pæn puslebude. 149 kr - der er ca. halv pris af de puslehynder man ellers finder. 
Så det var vores valg - i kan finde den lige her
Puslepude - JYSK.dk

"Produktet har jeg modtaget  for at anmelde og teste det. 
Det jeg skriver er min ærlige mening om produktet (og firmaet). 
Jeg omtaler udelukkende ting jeg selv kan stå inde for, og det jeg mener passer til min målgruppe. 

2 kommentarer:

  1. De er nemlig også så fine. sengetøjet er også rigtig sødt.

    SvarSlet
  2. Jeg bli'r lige nødt til at spørge, om det er et sponsoreret indlæg? For ser så mange indlæg om Jysk, men ingen skriver at det er sponsor indlæg. (Jeg er bare nysgerrig:-))

    SvarSlet