lørdag den 15. december 2012

Anmelder kombivogn - bustur


Det er altid en stor udfordring når man skal gøre noget for første gang... Denne gang skulle jeg have lille V og vores BEXA / Fashion Paris - kombivogn fra babypanda.dk med i bussen for første gang. Jeg havde allerede trillet de første små ture med vognen - så dette var en af de større og så med tre forskellige busser, 2 x 1A og en 4A.
Vi skulle ind på Hvidovre Hospital for at få lavet en standard høre test af lille V - så det var ingen vej uden om - vi skulle bare afsted. (Testen gik godt)

Men jeg kan love jer for at det var en god oplevelse og jeg er en lettet barnevogns føre :)

Fashion Paris vognen er nem at få ind og ud af bussen - den kan nemt manoreres rundt om sig selv -fordi man kan sætte forhjulene til at kunne dreje. Den kan vende på en 5 krone, som man ville sige og det er altså lykken her i midtbyen.

Jeg fik vognen på plads alle tre gange i busserne. Den ene gang var jeg første barnevogn i bussen og da jeg så den næste ret store barnevogn stige på - kunne jeg lige hoppe af sædet og klappe det yderste af håndtaget op på vores kombivogn - så der blev ekstra plads - det var virkelig tilfredsstillende at kunne fylde så lidt i bussen.
For hvis der er noget der ikke er fedt - så er det at føle sig unødvendig meget i vejen. Det gør man ihvertfald tilfælde ikke med denne vogn.
Anden bus var jeg 2. barnevogn der kom ind og igen var det ingen problem, også selv om det var en af de rigtig store barnevogne jeg skulle dele pladsen med.
Jeg syntes vi kom ubesværet frem og tilbage med det offentlige bus transport og nu kan jeg roligt sætte rette tegn ud fra det punkt på kombivognen / lille V's og min liste :)

Hvis du vil vide mere om kombivognen så kik forbi babypanda.dk - her kan du få svar på dine spørgsmål og købe vognen til en fordelagtigt pris.







0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar