søndag den 16. december 2012

Hygge og 4 giveaways :)

Det er tid til at hygge inde i dag og nyde at vi har køb alle julegaverne.
Lille V tager en lur, så her er tid til at blogge lidt. Imens jeg nyder julemanden livret - i form af et stort glas mælk og chokoladekager så vil jeg lige huske jer på atleter i aften kl 20 at jeg finder vindere af mine to giveaways. Den ene hvor du kan vinde:
En lækker pusletaske fra StrokSak.com - Deltag  
En robot pude fra Firm Living - KAiKU.dk - Deltag

Derud over vil jeg også gør lidt reklame for to andre dejlige giveaways fra
Smukgravid.com - hvor du også kan vinde en lækker pusletaske - Deltag
Og
RikkiTikki.blogpot.com - der udlodder smukt julepynt

Så nyd jeres søndag og deltag i nogle konkurrencer der måske kan varme lidt ekstra sådan en kold søndag som denne :)









2 kommentarer:

  1. you are invited to follow my blog

    SvarSlet
  2. Jeg nyder også varmen indefor med chokolade, sterinlys og lidt tid til at blogge :)
    De to ældste er inde og se Hobbitten med far, den yngste sover lur, og den anden lillepige leger.

    Og kan se at du gør en fin reklame for lækre give aways...

    Det ville være helt fantastisk hvis du lige tjekkede min blog, og så hvad jeg har løftet sløret for og måske ville deltage og linke ;)

    -Og glædelig jul

    SvarSlet