fredag den 14. december 2012

Hæklet Robotter - Rum & Robot uge

Jeg har snuset rundt i blogland og fundet en masse dejlig inspirationhæklede robotter. En hæklet robot kan være helt simpel - og hvis man derefter tilføjer, knapper, krydser og et lille display - så har du dig en sød lille robot. Den største udfordring er nok at få kanter med - den vil altid blive lidt rund - men det syntes jeg ikke gør noget. Herunder finder du en lille billed kolage jeg har sat sammen af sjove, søde og seje hæklede robotter jeg har fundet - og under billedet er link til de dygtige skabere af robotterne.
Så fremmed hæklenålet :)

Husk mine giveaways hvor du kan vinde
en Pusletaske
en Robotpude


2 kommentarer:

  1. De er superseje. Det kan være det skal være et af mine fremtidige projekter.

    SvarSlet
  2. Hvor er de seje - jeg elsker robotter! (:

    - Kit

    SvarSlet