søndag den 2. december 2012

Anbefaler hjemme side + giveaway

Glædelig 1 søndag i advent :)
Det er sådan en rar og hyggeligt tid. Man kan være inde og klippe klistre krea nipse - imens man finder inspiration på nettet - vil derfor godt vise jer en side jeg har fundet - SMUK GRAVID som nu ikke kun er for gravide
- men for alle der er interesserede i de nyeste skud på stammen inden for baby tøj, ammesager og mange andre anbefalinger af mor/baby produkter. Der bliver testet og anmeldt herlige sager - og til de smukke gravide er der også fine sager som kalender info uge for uge.
Nogen rigtig spændende ved siden er også kvinden bag den - Rikke Kahr Østergaard. En rigtig sej og inspirerende kvinde som er en rigtig fighter - hun har en spændende historie som du kan læse HER

Så find jer et par æbleskiver - smæk benene op og snus lidt rundt derinde - det nyder jeg :)
Husk min giveaway som jeg startede i går. hvor du kan vinde den søde putte i ost :)
Deltag HER



1 kommentar:

  1. Virkelig lækker hassedisse sådan en tror jeg at jeg ønsker mig!!!

    SvarSlet