mandag den 3. december 2012

Er blevet mor :)

Vores lille dreng er kommet til verden og det giver lys og glæde i den lille lejlighed :)
Termin var 12. Nov men han havde andre planer - så det blev d. 24 nov.
Han er allerede igang med at teste produkter med sin mor og jeg ser frem til at blogge med ham på armen. Hvilken lykke det er at være en lille familie og især i denne mørke og kolde tid - med årets korte dage. Håber i alle nyder december og at den hvide sne om i er på landet eller som sig i byen hvor den falder blidt i beton junglen.
For tiden tester junior og mig en herlig ammepude fra babypanda.dk
Den er virkelig dejlig - nok specielt fordi at den er extra stor. Jeg vender tilbage når vi har brugt den et par dage :)
Husk min giveaway som slutter kl 20:00 i aften. Følg linket HER

27 kommentarer:

  1. STORT tillykke fra mig.
    hvor er det dejligt for jer.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille fyr. Det er så stort at blive en rigtig lille familie! Håber i får nogle dejlige juledage i babyboblen.

    Kh Maja

    SvarSlet
  3. Kæmpe tillykke med ham :)

    SvarSlet
  4. Kære Margit, stort tillykke! Glæder mig til at se mere af ham :)
    Han skal nok være drøn-lækker i sin nye body.
    kh Libbie

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med ham den lille ny :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med sønnen! : )

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med familieforøgelsen. :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt - tillykke! :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din lille søn :-)

    SvarSlet
  10. Tillykke med den lille trold.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Gratulerer så mye med gutten!

    SvarSlet
  13. Hjerteligt tillykke med sønnen. Held og lykke med ham!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  14. Tillykke med den lille purk :o)

    SvarSlet
  15. Hjertlig tillykke med den lille trold :-)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med familieforøgelsen - der er ikke noget så stort som det :-) Nyd det :-) Kh Sanne

    SvarSlet
  17. Ih nå da-så er han kommet. Hvor er det bare dejligt. Tillykke:-)
    Jeg glæder mig til at følge med og bliver helt sikkert inspireret til køb til min marts-baby;-)

    SvarSlet
  18. Tillykke med sønnen :)

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med lillemanden :)

    SvarSlet
  20. ih tillykke, ham glæder jeg mig til at se/høre mere om :)

    SvarSlet
  21. congratulations! wonderful news!!! :)

    SvarSlet
  22. Hej Margit.
    Stort tillykke med sønnen.
    Det er simpelthen så sjovt - nu har jeg lige fundet ud af hvem du er - pludselig var der en masse brikker som faldt sammen; navn, det lidt utydelige billede, mave, og din beskæftigelse... Du er jo Line og Martins veninde, hende som var med til bryllup og hende som var med til Martins fødselsdag - høj gravid :)
    Det er simpelthen så fin og spændende en blog du har!!
    Hilsen Ulla.

    SvarSlet
  23. Stort tillykke Margit! En rigtig lille før-juledreng :-)

    SvarSlet