lørdag den 1. december 2012

Ny konkurrence - Maxilegetøj.dk

Glædelig 1. december kære læsere :)
Jeg har arbejdet hårdt for at planlægge en dejlig december for jer - så lad os få sat fut i en herlig december med en sød giveaway i samarbejde med Maxilegetoj.dk
Lamaze oste  :) en blød puttekasse lege kasse :)


For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchancer:
5 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 6 lodder iAlt - held og lykke :)




Konkurrencen slutter d. 5 dec kl 7:00 - ja om morgenen :)

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )







33 kommentarer:

  1. 1 lod til mig tak!
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min jule giveaway : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  2. 1 lod til mig :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig :) (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ hov, 5 mere :9 IALT 6 LODDER.. kig ind til mig: der er billede i sidebaren :)

      Slet
  4. Hej jeg vil gerne deltage med 6 lodder

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig, så kan vi måske forkæle den lille kommende fætter :)

    SvarSlet
  6. Et stk lod til mig :)

    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  7. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  9. 6 lodder til mig - Deler på FB :)
    Min lille pige vil helt sikkert elske den skønne sag.
    Hav en dejlig aften!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg snupper lige 1 lod :)

    SvarSlet
  11. Also I would like sign up for these super candy.
    6 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  12. Jeg fanger lige et enkelt lod i denne omgang - Og krydser fingre for at det er vinderloddet ;0)

    SvarSlet
  13. Hej Margit
    Jeg er med på alle 6 lodder og det fine billede pynter nu på bloggen min.
    Håber din mave trives -Mon ikke han snart kan lokkes ud til decemberhygge:-)
    Glædelig 1.december-Kh Jonna

    SvarSlet
  14. Deltager med 1 lod - glædelig 1. december :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  15. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder :-)

    http://doyoufeeltheluck.blogspot.com/2012/12/for-de-mindste.html

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  17. Smider 1 lod i puljen :)

    SvarSlet
  18. 6 lodder :)

    kig også gerne forbi mine tre give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  19. Nei for en sjov lege.
    Fine farver for ett lite gull.

    SvarSlet
  20. Ej, hvor er den fin .. jeg tager 6 lodder !

    Tjek min julekalender på Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  21. Jeg er med på et lod :) Den ville være fin til min lille nevø!

    Mvh Minka

    SvarSlet
  22. Deltager med et lod og krydser fingre ...........

    SvarSlet
  23. deltager med 6 lodder.
    mathildesk.blogspot.dk //frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder, tak! :)
    scopetani@gmail.com
    Mvh
    Sara

    SvarSlet
  25. et lod til min søn, Nikolaj

    SvarSlet
  26. Den er bare for sød. Jeg må da have alle 6 lodder :)

    SvarSlet
  27. Uhh hvor er den fin.

    1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder.
    Den er super fin og lige noget jeg kan bruge som mormor :-)

    SvarSlet
  29. jeg nupper 6 lodder

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet