tirsdag den 27. november 2012

Skitse til ny børneplakat

Der er Tirsdag og derfor tid til en Tirsdags Tegning :)
Flere af er har allerede set min færdige elefant parade børneplakat jeg vise for leden i DETTE INDLÆG.
Nu er jeg igang med endnu en del af dyre garden. Denne gang med en krokodille og en lille fugl.
I kan også igen se min farvepalette.
.
Håber på at få tid til at farve den snart og ikke mindst åbne min shop og starte salget af den og den anden plakat.

God og smuk tirsdag til jer alle :)




3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at du får åbnet op for køb af dine flotte tegninger, de er fantastiske, og jeg har ikke engang små børn der skal kigge på dem ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er sødt at dig - godt at høre :)

      Slet
  2. Nej, hvor er den fin(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet