mandag den 26. november 2012

Ny konkurrence - MammaShop

Godmorgen - så er der igen gode sager til mine faste læsere.
Det er dejligt at have en god klapvogn - kombivogn eller barnevogn - men der er ikke meget sjov ved at miste den - MammaShop har derfor været så flinke at sponsorerer en smart Buggy Buddy lås!
så skynd jer at deltage.


For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser* + Skriv en kommentar herunder (minimum krav)
Ekstra vinderchance:
3 lodder = + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede.

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)

Konkurrencen slutter 30. november kl 12:00.

Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. *Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )





17 kommentarer:

  1. Den er da langt smartere end den tunge kædelås vi har brugt. Da Otto var baby kørte vi ham i rundt i den smukkeste hvid/blå Silvercross, og den glæder jeg mig meget til at tage i brug når lillesøster kommer til verden. Men den hængelås der skæmmer altså udseendet på den smukke vogn, så sådan en lås der ville være perfekt at vinde. For jeg tør ikke stille vognen ulåst fra mig her i storbyen!

    SvarSlet
  2. Smart! Vi har ikke mindre end 3 barnevogn + en combivogn. Jeg har pseudo-tvillinger, der går i dagpleje.

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Den er sørme smart, hvis jeg vinder skal min søde nabo, have den. Jeg deltager gerne med 1 lod.

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gene være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig smart :-)
    Deltager med et lod

    SvarSlet
  7. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 4 lodder-Endnu en skøn give away fra Dig:-)

    SvarSlet
  9. Deltager :-)
    1 lod

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Tänk, ett sådant skulle jag verkligen behöva! Jag är med på 4 lotter. Ha en bra dag!

    SvarSlet
  11. 1 lod til mig (GFC). 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Sådan en kunne jeg da godt bruge - jeg deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  13. jeg nupper 4 lodder

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  14. Ihh jeg hopper da også lige med herpå, for den er da super handy den lås der :D
    1 lod til mig tak :D

    SvarSlet
  15. Jeg deltager og deler på facebook.
    4 lodder. Krydser fingre

    SvarSlet