onsdag den 28. november 2012

Lækre babyønsker fra Maxitegetøj

Der var engang en der sagde til mig at man måtte ønske sig lige det man ville - det var ikke sikkert man fik det .. men man havde altid lov at ønske sig det - så det vil jeg gøre :)

Er faldet over denne online baby legetøj biks MAXILEGETØJ - herlig butik med en masse godt legetøj til de mindste. Jeg har fundet nogle af mine favoritter og kan bare sige at de har meget mere end det og det bestemt også er væld at tjekke deres Special TILBUD ud HER

De har også en dejlig jule facebook julekonkurrence!
Hvor du kan vinde den præmie som du selv mener er det bedste stykke legetøj hos Maxilegetøj."
Se mere om  facebook julekonkurrence her.

Jeg har igen i år et håb om at finde alle julegaver i god tid - og helst på nettet i år - så jeg ikke behøver at storke rundt i byen med en lille nyfødt.
Køber du også julegaver på nettet?

2 kommentarer:

  1. Jeg kender ikke lige denne hjemmeside, men for at gøre det rigtigt NEMT for mig selv i år har jeg faktisk købt alle julegaverne på nettet og for første gang kan jeg sige at jeg er færdig før den 1 December :-D
    Det er bestemt ikke sidste gang jeg køber gaver på nettet og slet ikke julegaverne, det kan klart anbefales!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er også min plan :)
      men er ikke sikkert jeg når at være lige så hurtig færdig som dig :)

      Slet